Tuesday, June 28, 2005

Ding-Dongs


Murag pagkaon na sab ni ako post karon so kung nag diet ka dili ni maayo para nimo. Nag warning na ko daan ha para walay mahay.

Ang akong bana nga pwerte ka tamili nag palit ug isa ka box nga Ding-Dongs. Lami gyud kaayo! Para man unta na sa iya dessert kada lunch pero ang iyang ig-agaw nga tig bisita nako ug ako nag sige ug kalingaw ug kuot ug karon pag sil-ip nako isa nalay nahibilin. Wa na mangita unya ni sya dili pa ra ba ko kabalo mo drive para mo palit ug laing isa ka box para ipuli.

Nanawag noon sya karon lang gyung break niya ako sya gui ingnan nga nag crave ko sa Ding-Dongs ingon sya ako na daw walay problema. Ingon sya pwede nako kaunon dayon bisan nag estorya pa mi, of course ako gikaon dayon pwerteng lami-a! Maayo na lang kay ang iyang ig-agaw nitawag human namo estorya sa ako bana, iya kuno ko dalhan ug isa ka putos ugma puli sa isa ka box nga amo nahurot.

Ako gui tan-aw ug ayo ang box kay basi pwede ko kapadala sa ako manghod pa door to door sa Pilipinas puhon, ana man gyud nang pinoy diba?

Lain pay ato akong gisulayan ang Chicken Hot Pie ganihang pani-udto by microwave dili pareha kalami sa gui bake by oven by 30 minutes uy!

3 comments:

Oh great One said...

Hello!
Thanks for stopping by my blog yesterday! It's always nice to see new faces!

I see you live in Sacramento. I used to live a little ways south of there in Dixon Ca.!

Unknown said...

waaaaaaaa.. binisaya na blog!!

Anonymous said...

nalingaw ko. lahi pod na (syempre) sa dingdong nato dire? :)

p.s. ate unsay tamili?