Saturday, June 25, 2005

Kining Mga Kano

Gigutom kaayo ko kay wa gyud koy laing gibuhat sukad sa akong pagmata kung di mag basa-basa aning mga blogs diri. Lingaw baya kaayo ko, medyo nakatabang ra kay sakit kaayo akong tiyan ug likod. Wala na ko kakupugong ni bisita ko sa akong refrigerator kung naa bay madali-dali lutoon.

Agoy nakit-an nako ang hot pie boxes nga among gipalit ug ako gikuha ug gibasa dayon ang instructions....

Conventional or Oven Toaster

  • Preheat oven to 400 degrees F
  • Cut a slit in top crust
  • Place pie on cookie sheet or baking tray
  • Bake in center of conventional oven 30-35 minutes until golden brown
  • Let stand for 5 minutes before serving

Treynta minutos! Abi ko ba to ug instant meal mao bitaw nga gipalit namo for emergencies. Pero ako nalang gi agwanta. Nag kurog ako kamot nag sige edit ani ako bag-o blog kay gutom na lagi.

Naluto ra sa kadugayan. Lami baya gyud hinoon ug nagkurog ako kamot sige hungit, sige tan-aw sa blogspot kay wa man lain lingaw. Taud-taud ni tawag ako bana. Ako sya gi storyahan nga dugay kaayo lutoon ang amo gipalit "for emergency" nga hot pie. Iya man hinoon ko gitaw-an, i-microwave ra daw to. Nag insist ko nga nag sunod ra ko sa instructions. Nikatawa ug samot, sunod i-microwave lang daw lagi ug 3-4 minutes. Hala sige!

5 comments:

meowminx said...

Hehehe! I didnt understand anything! Haaayyyy! Kung bati lang kme ng mom ko I wouldve called her and read the recipe to her (marunong sha ilocano *kahit di sha ilocano* and bisaya *kahit di sha bisaya* and ilonngo *is that from iloilo?* ¬_¬
Kining mga Kano?

Jeanny said...

hello M. wuahhh..nde ko maintindihan :D

Anonymous said...

hoy lingaw kaayo basahon imong column makalingaw nindot imong mga istorya,,, binisaya,,, bana nako amerkano sad,,, bisaya sad ko,,, naa ko diri sa magic mnt, nagpauyo dapit,,,, sige bye, istroya ra ko usob...

dranreb said...

Nindot ning imong gibuhat, dai. Kai bisan naa na ka diha sa gawas nagpadayon gyod ka'g sulat sa pinilungan nga natawhan. Okey ka! daghan man gud diri sa kabisay-an nga dili gyod nah musulat ug binisaya kai promdi kuno. Hilas! Ikaw, okey ka! Pagpadayon gyud anang imong gibuhat. Sgua tong ig=agaw nimo nga sigig panagyo nga magpadala ka ug Bisdak nga mga kanta. Daghan rong bag-o nga malingaw ka. Makita nimo nga daghan nakadayeg nimo nga nagbinisaya ka. Duna gani manaway, suntoka! Hehehe. Gahi raba ug kumo ning bisaya tungod sa pagkaon ug kan-on nga mais. Tan-awa si Manny Pacquiao, Bautista, Elorde, Penalosa, etc. Gahi ug kumo, murag mais! Sigi, Dai, padayon sa maanindot nimong gibuhat.

Kuya ORb's said...

kanindot na lang pamalandungun adunay sama sa imo kay naa na sa States proud na Bisaya japun, kay sama sa ge ingon Drandreb hilas ang uban kay gekalimtan man ang pinulungang naandan..

untana immo palapdun imo blog
pwede usab ka mubisita sa ako www.jamtahorb.blogspot.com
salamat..amping sa kanunay:))