Saturday, July 30, 2005

Damak


Ngano man gyud nga naa may mga tawo nga damak! Damak, kana bang murag baboy dili kabalo mang limpyo. Ambot lang kay nag dako ko nga ang akong ginikanan pwerte ka hindikan. Mag collapse gyud akong inahan kung maka simhot ug baho nga ilok.

Sa akong obserbasyon ang Pilipino gyud tinood ang pina ka hindikan sa tanang lahi. Pero dili gihapon ko kasabot nganong naay tawong dili mag worry ug wala siya maayo ug limpyo. For example, maligo lagi dili man manabon! Okay, nahangyo na nanabon ko no, nag agas ang tubig uban sa sabon, abir gi unsa pag absorve sa lawas kung mao na? Common sense ra man unta na. Dili apilon ug sabon ang likod ug ang tiil, dilib sab mang kuskos. Pag ka luod. Mag butang ug shampoo wala abti ug isa ka minuto gi was wasan na wala pud kuskosa. Maka ingon gyud ko gi unsa ug tudlo sa inanan? Insakto gyud akong Mama pag ingon niya ang behavior sa anak reflection sa ginikanan.

Kung akoy Nanay maulaw gyud ko kaayo akong anak damak! Kung ako mismo damak mo ingon gyud ko bogo ko. Pero siempre ang mga damak kay bogo man wala sila nahibalo. Nag sakit ako dughan. Daghang damak diri sa America. Ang mga hapon pwerte manguskos sa ilang lawas. Kung walay kaugalingong banyo mag bisiklita mag bayad sa public nga sento para maligo ug manguskos ug ayo. Ang amerkano naa sa ilang tungod ang shower di gihapon manguskos. Tudloan nimo gahi pa ug ulo. Para ra man unta nga dili sila manimaho yikes! Gisapot na sab ko! Obvious ba?

Dili hinoon ko mo ingon nga sa lahi murag sa batasan gyud na sa tawo

3 comments:

Patrick said...

Ngaks! Ako diay maglagot man ko! hehe. Labi na nga naa ka sa public and then naa kay masimhutan nga lain ... aguy nuy! hayblood gyud!

Anonymous said...

nice post you got there!!!! pero ang pagkadamak is on the person. and it will always show wherever he goes

-a bisaya blogger

Anonymous said...

Kinahanglan sa mga baho ug ilok nudnuran ug pure tawas nga pulbos kay maskig nanimaho pa ug kanding di gyud mo salir sa dinukduk nga tawas. Hehehehe!!!!!!
Smile!!!!!Say cheese!!!